lördag 1 januari 2022

Jag önskar dig ett riktigt Gott Nytt Välsignat År 2022!

ÅRETS FÖRSTA DAG får vi med förväntan blicka framåt mot ett helt nytt år och de möjligheter och utmaningar som ligger framför!

2022 KOMMER är speciellt för oss som politiker eftersom det är ett valår. För mig är det sista året som kommunstyrelsens ordförande och det ska bli roligt att tillsammans med politikerkollegor och medarbetare också det här året få göra en insats för vår kommuns bästa!

SÄVSJÖ STAD FIRAR 75 ÅR så det här är också ett jubileumsår! Det var den 1 januari 1947 som Sävsjö stadskommun bildades och det ska uppmärksammas under kommande år. Jag hoppas att vi i  samverkan med nämnder, styrelser och föreningsliv ska kunna genomföra en rad intressanta aktiviteter och festligheter!

VÄNNER JAG ÄR HELT övertygad om att det kommer bli ett bra år och vill tro att det ska präglas av framtidstro och positiv anda. Tillsammans kan vi uträtta stora saker och ta nya steg framåt! Jag önskar dig  ett riktigt Välsignat och Gott Nytt år 2022!