måndag 3 februari 2020

Besikta, företag, samtal och snö i inlägg 2000

Bromsprovet jämt och bra
SÅ DÅ VAR DET DAGS för inlägg nummer tvåtusen! När jag för nästan tio år sedan bestämde att testa att blogga kunde jag inte ana att detta skulle hålla på så här länge.

MEN DET HAR känts roligare än jag trodde att få ge en inblick i mitt uppdrag som förtroendevald. Det är också så att responsen från er läsare har varit långt över förväntan och det har inspirerat till att fortsätta.

DAGENS ROLIGASTE händelse för mig var att "Bimmern" gick igenom besiktningen helt utan anmärkningar. Lördagens arbete med en rad reparationer blev godkända! Under dagen i övrigt har det varit samtal om företagande, förberedelse för morgondagens kommunstyrelse och så har vi haft ett trevligt gruppmöte med partivänner. Denna gång med Miriam Brolin som bjöd på gott fika och skötte ordförandeklubban alldeles utmärkt.

DAGEN AVSLUTADES med en härligt snöig promenad runt "Konradarundan" i Stockaryd. Mysigt att denna milda vinter få uppleva det fina vinterlandskapet!

DÄRMED VAR inlägg nummer tvåtusen klart!