fredag 25 december 2020

Tre bra tips på tv med Rasmus

Anders Wisth Intervjuar Rasmus och Ulrika Troedsson
HAR DU SOM JAG denna annorlunda julhelg  lite mer tid att titta på tv? I vilket fall som helst vill jag dela med mig av tre tips på riktigt bra tv-program med Rasmus Troedsson

RASMUS ÄR EN AV SVERIGES mest heta och bästa skådespelare just nu. Denna jul har han medverkat i Svt:s julkalender "Mirakel". En julkalender som jag tycker är en av de bästa någonsin. En spännande tänkvärd julsaga som är väl värd att se också i efterhand!

FRÅN JULDAGEN sänds en extra miniserie av den stora SVT-succén "Vår tid är nu". I serien är Rasmus Troedsson en av de stora profilerna genom sin roll som den lite udda och strikta hovmästaren Bellan Roos.  Har du inte sett serien tidigare så rekommenderar jag verkligen att se den från början. "Vår tid är nu" fångar många verkliga händelser och skeenden från 1950-talet och framåt och är mycket välgjord och sevärd!

RASMUS TROEDSSON gästade också, tillsammans med sin hustru Ulrika TBN:s studio i Stockaryd i ett Godmorgon-program på julaftonen. Detta program och många fler riktigt bra Tv-produktioner sänds i TBN-Nordic den här julhelgen! Du hittar alla programmen och kan se alla helt fritt utan abonnemang bara genom att registrera dig för en inloggning med din mejladress. Klicka på följande länk så öppnar sig en hel meny av mycket proffsiga och bra tv-.program med kristen profil:  www.tbnplay.se