måndag 2 januari 2023

Nu har Therese klivit in som nytt kommunalråd

DET KÄNNS MYCKET bra att få lämna över uppdraget som ordförande för kommunstyrelsen och som nytt kommunalråd till Therese Petersson. Therese har de egenskaper som behövs för uppdraget. Hon är kunnig och drivande och har ett stort varmt hjärta för hela Sävsjö kommun. Lycka till Therese!

FÖR MIG HAR DET varit en stor förmån att få jobba i en kommun med så många fantastiska medarbetare och jag vill säga ett stort TACK till alla för fina insatser och engagemang för vår kommuns bästa!

JAG ÄR TACKSAM för det goda samarbetet med företag, föreningar och kyrkor. Det vi gör TILLSAMMANS betyder mycket för många!

FÖR MIG KÄNNS det inspirerande att också framöver få vara med i Sävsjöpolitiken på ett hörn genom mitt nya uppdrag som ordförande i kommunfullmäktige.