måndag 31 maj 2021

Tack till uppskattad kollega

I SLUTET AV FEBRUARI  meddelade min kollega i grannkommunen Värnamo, Hans-Göran "Hugge" Johansson, att han under våren lämnar alla sina politiska uppdrag. I dag sista dagen i maj jobbade han sin sista dag och det var ordnat en stor avtackning i Gummifabriken. En del av oss KSO-kollegor var på plats och jag och några andra deltog digitalt när vi  tillsammans med andra uttryckte vårt tack för gott samarbete.

"HUGGE" HAR VARIT EN UPPSKATTAD kollega. Alltid humoristisk, rättfram, tydlig och drivande. Han har dessutom haft en förmåga att sprida en positiv anda omkring sig. Hugge är genuint folklig och jag tror många i Värnamo kommun kommer sakna honom i kommunpolitiken och jag kommer sakna honom i våra olika regionala samarbeten

JAG ÖNSKAR HUGGE lycka till i kommande pensionärslivet!