fredag 3 april 2020

Bloggen tioårsjubilerar!

DET ÄR TIOÅRSJUBILEUM för bloggen! Det är otroligt vad tiden går fort och att bloggandet hållit på så här länge.

DET VAR FÖRSTA FREDAGEN i april 2010 som jag gjorde första inlägget. Starten var trevande och ambitionen att skriva något eller några inlägg i veckan fram till valet i september samma år.

EFTERHAND HAR bloggandet blivit allt roligare och framförallt beror det på er läsare. Det är för mig värdefullt och inspirerande att när jag möter människor få kommentarer till de saker jag skriver om. Allt som oftast får jag också tips och bra förslag som jag har nytta av. För mig är bloggandet också ett sätt att ge er alla en liten glimt av arbetet som förtroendevald och för mig hjälper den till att bearbeta och tänka till i olika frågor. Ett stort TACK till alla er som ibland tittar in här på bloggen och ett alldeles särkilt STORT TACK till alla er som troget följer bloggen dagligen!