söndag 4 september 2022

Tacksamhet över fantastiska med jubileumsdagar

Cazzi Opeia var en populär artist

SÅ MYCKET aktiviteter som vi haft den här jubileumshelgen har det nog aldrig varit tidigare i vår kommun. Responsen från människor har också varit otroligt stark och många har besökt de olika arrangemangen.

JAG VILL SOM jubileumskommitténs ordförande säga ett stort tack till alla som medverkat till denna enorma framgång. Jag är överväldiga av alla insatser som gjorts för att detta kunde genomföras. Jag är också så imponerad av alla artister, skådespelare med flera som medverkat i olika program.

JAG VILL OCKSÅ rikta ett grattis till Sjöbergs i Stockaryd som under lördagen firade 100-årsjubileum. Det var trevligt att få vara med och fira detta betydelsefulla företag i vår kommun.

PÅ MIN FACEBOOKSIDA kan du se foton från lördagen. Du kan också se några bilder på följande länk: https://savsjo.blogspot.com/2022/09/tacksamhet-over-fantastiska-med.html

Folkfest på föreningsdagen

Loppis på torget drog mycket folk

De politiska partierna var alla med på föreningsdagen. Här Kristdemokraterna.

Företagsvandring med produktionen i gång på 100-årsjubilerande Sjöbergs.

Cassi Opeia var en populär artist bland alla åldrar
Underhållning med lokalt band på Sjöbergs

Häftigt riddarspel på medeltidsdagar

Cazzi Opeia var en populär artist bland alla åldrar


Suveräna Bill & Fia underhöll på Stadsfesten. 

Tomas, Anders, Erika, Andreas och Ulrika från Serviceförvaltningen var med
och plockade på slutet skräp för att göra det snyggt. Ett gäng som tillsammans med
Jubileumsgeneralen Anders Varga gjort ett mycket gott arbete.