torsdag 15 juli 2021

Jobbstrul men trevligt med Bampupinnar och People

DET BLEV IDAG EN SVÄNG till kommunalhuset för att kolla inkomna brev, handlingar och fixa några jobbgrejor.  Tyvärr fungerade inte datanätverket och när det mesta numera sköts via datorn skapar det bekymmer. Genom att jag fick låna en datorplats en stund på Brygghörnan ordnade sig allt.

NÄR JAG ÄNDÅ var i Sävsjö blev det lunch på Bambupinnar. Mitt första restaurangbesök sedan Pandemin slog till med full kraft. Ett bra matställe med både asiatisk mat men också god raggmunk på menyn.

DET BLEV OCKSÅ en sväng till vår omtyckta klädbutik People. Det är en stor tillgång att vi i Sävsjö stad har flera bra klädbutiker! People är min egen favorit eftersom jag ofta där hittar sådant som passar mig. Jag uppskattar också den personliga servicen som Mona med personal alltid ger. För dagen blev det nya kortbyxor, en skjorta och en tenniströja.