lördag 23 februari 2019

Hedrande att få vara med på årsmöte i Markaryd

Här ett foto på mig och min kollega Bengt Germundsson som
tagits i det härliga vårvädret utanför det trevliga Ekebacken
hotell och konferens i Markaryd
DET KÄNDES FÖRUNDERLIGT att på morgonen sätta sig i en frostig bil och lämna ett vackert vinterlandskap för att efter en dryg timmes bilresa hamna i ett vårligt Markaryd. Tänk vad det kan vara olika trots att avståndet mellan Stockaryd och Markaryd inte är så långt!

MIN RESA TILL Markaryd gjordes för att vara med på Kristdemokraternas årsmöte. För mig var det hedrande att bli inbjuden till att medverka på ett möte i detta Sveriges starkaste kristdemokratiska fäste! I mitt tal berättade jag om hur vi arbetar i partiavdelningen i Sävsjö kommun och delade med mig av tips och idéer utifrån vad vi tycker fungerar bra.

DET VAR ROLIGT att möta partivänner och att få utbyta tankar och förslag om hur vi i våra kommuner kan vässa det politiska arbetet ännu ett snäpp. Jag tycker det blev en inspirerande förmiddag i Markaryd!