tisdag 20 juni 2023

Tack Helena för gott samarbete!

Här är jag tillsammans med Sune Johansson, Patrick Blomström,
Ann-Sofie "Affi Arvidsson, Helena Gill, Simon Ek, Kristin Nilsdotter Isaksson
NÄR HELENA GILL under tisdagen arbetade sin sin sista dag för SNAB var vi ett gäng som inbjudits till ett avslutningsfika på Tillväxthuset. Jag representerade kommunledningen och överlämnade en tackblomma med kort undertecknat av mig, Therese Petersson och Jan Holmqvist.

JAG HAR PÅ olika sätt samarbetet med Helena sedan mitten av 1990-talet. Första gången var det i ett dataprojekt som vi hade inom Daglig Verksamhet på Lövängen i Stockaryd. Sedan 2002 har vi arbetet tillsammans, med olika roller, för att utveckla näringslivet i Sävsjö kommun.

HELENA HAR betytt mycket genom sitt varma hjärta och engagemang för människor och företagande. Utveckling av handel och kvinnligt företagande har varit några av de områden där Helena haft stor betydelse. Tillsammans har vi gjort hundratals företagsbesök genom åren. Vi har varit med otaliga blommor för att uppmärksamma nya företag och satsningar. Tillsammans har vi jobbat axel vid axel, alltid för våra företag och kommuns bästa för ögonen. 

TACK HELENA GILL för gott samarbete. Jag önskar dig nu många goda år framöver i livet som pensionär!