onsdag 31 augusti 2022

Det är så inspirerande med teamwork i valrörelse

En valfilm finns på Facebook och hemsida
JAG HAR JU MEDDELAT att jag inte står till förfogande för omval till kommunalråd i Sävsjö kommun. Men det innebär inte att jag nu ligger lågt eller trappar ner det politiska arbetet i kristdemokraterna.

DET ÄR SNARARE tvärtom! Jag kämpar nu så gott jag kan för att tillsammans med vårt kd-team bidra till att vi ska göra ett riktigt bra valresultat, framförallt i kommunvalet.

JAG HOPPAS att vi ska kunna bibehålla positionen som kommunens största parti och att vi därmed också kan få in Therese Petersson som min efterträdare på kommunalrådsstolen. Jag hoppas vi ska kunna behålla många ordförandeplatser i styrelser och nämnder för att våra kompetenta och engagerade politiker ska kunna gå in och ta ansvar också under kommande mandatperiod. För min del hoppas jag bli invald som fullmäktigeledamot och ser fram emot att från den positionen vara mentor och stöd för det kd-team som efter valet ska kliva upp på barrikaderna.

EN DEL I MITT ansvar just nu är att hjälpa till med våra aktiviteter i sociala medier. Kolla gärna in oss där. Det finns många trevliga foton, en fin valfilm, aktuella debattartiklar och mycket mer som du gärna får ”gilla” och dela . Kolla in vår
Hemsida: savsjo.kristdemokraterna.se
Facebook: Kristdemokraterna i Sävsjö
Instagram: kdsavsjokommun
Blogg: www.savsjo.blogspot.se

JUIST NU HAR VI en sponsrad kampanj på Facebook för en valfilm med Therese som du kan se på följande länk: http://wp.kristdemokraterna.se/savsjo/files/2022/08/kd_220822_webb.mp4