fredag 1 maj 2020

Bra Pappa/Chefspodd och tacksam för respons

JAG ÄR GLAD och överväldigad över all positiv respons på mitt vårtal igår. Tack, det betyder så mycket att få feedback och uppmuntran!

FÖRSTA MAJ har jag fixat lite här hemma och samtidigt bland annat lyssnat på det nya avsnittet av Pappa/Chefspodden. Är du förälder och samtidigt intresserad av bra tankar om ledarskap så väl som att vara chef är detta en podd jag rekommenderar.

I PODDEN MÖTER DU Johan Palmberg som är en lokal profil i kommunen genom sitt chefskap inom OBOS och engagemang i kyrka och musik. Med är också Johan Fromell VD vid WIKELLS BYGGBERÄKNINGAR AB och med rötter i vår kommun.

I SENASTE AVSNITTET är det ett tänkvärt resonemang om ledarskap utifrån mod och rädslor. Denna gång kopplat bland annat till den situation vi har just nu med den aktuella coronakrisen. För mig som jobbar som chef och ledare, samtidigt som jag är föräldrar ger denna podd nya insikter och tankar som är till nytta. Dessutom är det trevligt att lyssna till Johan och Johans gemytliga samtal!

VILL DU OCKSÅ lyssna till denna podd så hittar du den enklast via appen Acast.