söndag 12 augusti 2018

Tacksam, glad och laddad

Logmöte på Sällstorp, Kävsjö
SÖNDAGEN SKA VARA en vilodag och så har det varit för oss idag! Skönt att ta det lugnt för att läsa på och ladda inför arbetsveckan som ligger framför.

JAG HAR GÅTT igenom minneskortet i kameran och fått tid att reflektera en stund över den synnerligen aktiva lördagen. Marknad, lunchträff, logmöte och en kväll med goda vänner i Hillerstorp var på agendan.

JAG ÄR SÅ TACKSAM över att vi i Kristdemokraterna är många som hjälps åt i arbetet med valrörelsen. Det underlättar och blir mycket roligare när man är många. Det är en styrka att ha en så bra riksdagskandidat som Lars Adaktusson. I sin  medverkan på marknaden och lunchmötet gjorde han en mycket bra insats och jag hörde flera som övertygades av hans fina insats! 

EFTER MARKNADEN åkte vi till Kävsjö för att delta i ett logmöte på Sällstorp. Det var en trevlig, glad atmosfär och en bra predikan av Ellen Lorentzon. Det var kul att på logmötet träffa min tidigare kommunalrådskollega i Gnosjö kommun, Christer Gustafsson. En kommunalrådskollega jag uppskattade mycket!

DET HAR VARIT fina semesterveckor och en bra helg som gör att jag känner mig tacksam, glad och laddad för att på måndag morgon börja arbeta!
Bilder från Vrigstad marknad och lunchmöte med Lars Adaktusson