onsdag 28 augusti 2019

Annorlunda men trevlig jobbdag

Köksbordet blev dagens kontorsplats
MED DIGITALA VERKTYG går många arbetsuppgifter att utföra varsomhelst. Min dotter, Frida, jobbar på ett företag i GGVV-regionen som koordinator mot nordiska länder och då speciellt mot Danmark. Under onsdagen tog hon med kontoret hem till Stockaryd och eftersom jag inte hade några inbokade möten skötte jag också jobbet hemifrån.

EN RÄTT HÄFTIG upplevelse att kunna jobba ihop. Frida med en rad kundkontakter i framförallt Norge och Danmark. För min del blev det en ovanligt effektiv dag där jag kunde få mycket administrativt arbete gjort. Dagen avslutades med telefonmöte i den styrgrupp som vi har för regionens utvecklingsstrategi. Mötet gick bra och vi enades om ett förslag som ska presenteras på kommunalt forum i Jönköping på fredag.

Kul att jobba ihop med Frida och förstås när det var "rast" snacka lite om det bröllop som är om några veckor! http://savsjo.blogspot.com/2019/08/stor-gladje-att-valkomna-till-vigsel.html