torsdag 2 juli 2020

Annorlunda sommarhälsningar

DE HÄR SISTA ARBETSDAGARNA, innan jag går in i några veckors semester, kommer det en hel del sommarhälsningar på mejlen. Jag bidrar också själv med att skicka några hälsningar. Just idag har jag skrivit och skickat en hälsning från oss kommunalråd på höglandet till alla trähusföretag.

I ÅR ÄR ALLA HÄLSNINGAR präglade av att det varit en period som upplevts omtumlande och annorlunda.  Vi har ställts inför nya situationer och behövt göra en hel del förändringar för att hantera den pandemi som berört oss alla. Jag har för min del i mina hälsningar uttryckt min beundran för det fantastiska arbete som gjorts i region, kommuner men också ute i föreningar och i företagen. När det blir besvärligt märks att i våra bygder finns en kreativitet och sammanhållning som blir påtaglig i tuffare tider.

DU KÄRA BLOGGLÄSARE har också säkert påverkats av coronapandemin. Jag är tacksam för ditt bidrag till att vi ska kunna klara dessa utmanande tider bra. Jag önskar dig en avkopplande sommar!