lördag 1 juni 2019

Roligt hjälpa till med nationaldagsfirande

DET ÄR BRA att det finns ett så starkt föreningsliv och mycket ideellt engagemang i vår kommun! Nu närmar det sig nationaldagsfirande och i alla tätorter utom Sävsjö ordnas trevliga och fina arrangemang i samarbete mellan samhällsföreningar, kyrkor och idrottsföreningar.

FÖR MIN DEL är jag med och gör en insats i min hemort, Stockaryd. Jag har ordnat med marknadsföring, årets affisch och kommer under firandet att vara konferencier. I Stockaryd har det de senaste åren varit allt fler som besökt nationaldagsfirandet och förra året var det "All time high".

ÅRETS NATIONALDAGSFIRANDE i Stockaryd kan också bli en riktig folkfest! Denna gång med besök av Countrygruppen American Hymns, Victor och Nicklas från Startist , tal av Frans Hagman, lotterier, barnaktiviteter, uppvisning av räddningstjänsten, servering av fika och korv med mera! Är du i trakterna vid nationaldagen så kom gärna till Stockaryd och var med i firandet. Jag blir glad om du också tar kontakt med mig så vi kan hälsa på varandra!

PÅ FÖLJANDE LÄNK länk kan du se årets affisch i större format: