torsdag 27 juni 2019

Det finns trygg, proffsig tandvård i Sävsjö

Den pulpet där jag idag
anmälde mitt besök och
direkt betalade kostnaden
REPORTAGE OM DEN SKANDALÖSA tandkliniken 24karat valsade runt i både riks och lokalmedia under gårdagen. Efter allt negativt prat om tandvården i vår kommun kanske någon tror att det inte finns någon shysst tandvård i Sävsjö. Det är inte sant och det har jag fått bevis på idag.

NÄR AV MINA TÄNDER hade gått sönder fick jag snabbt en tid på Folktandvården efter anmält mig via vårdguiden på 1177.se.  Tandläkaren Johanna och hennes tandsköterska Ann gav mig en tandvård av yppersta klass och fixade mina bekymmer till full belåtenhet. Snabbt, smärtfritt och proffsigt. Tack!

DET ÄR ETT TAG SEDAN senaste besöket och sedan förra gången har digitaliseringen tagit nya steg. Bokning, anmälan och betalning, allt skedde smidigt och helt digitalt.  Vi i kommunen har här en del att lära av hur Folktandvården genom region Jönköpings län jobbar med digitalisering!