torsdag 30 januari 2020

Möte med kollegor och uppskattar People

DET BLEV MORGONTÅGET till Jönköping för att idag möta kollegor och samtala om frågor som berör oss i kommunerna. Jag har för min del lyft frågan om JLT:s biljettsystem och vi kommer nu ta upp samtal med Region Jönköpings län för att tydligt få fram våra synpukter.

JAG VAR LITE SÄRSKILT SNYGG idag eftersom jag för dagen hade en alldeles ny skjorta från vår omtyckta klädbutik People. Det är en stor tillgång att vi i vår kommun har flera bra klädbutiker. People är min egen favorit eftersom jag ofta där hittar sådant som passar mig. Jag uppskattar också den personliga servicen som Mona med personal alltid ger.

DET ÄR ROLIGT att det allt som oftast kommer folk från övriga höglandet för att handla i våra klädbutiker. Har du inte varit här tidigare så rekommenderar jag skarpt ett besök för att kolla in vad Lönns, Familyhouse, Magasin 22 och förstås People har att erbjuda!