måndag 11 juni 2018

Mötesdag, valrörelseladdning och Malte på radion

Kandidatgruppen valplanerar hemma på vår altan
MÅNDAGAR PRIORITERAR jag så långt möjligt interna möten och överläggningar. I dag har det blivit möten med kommunchef, en gemensam personalträff i kommunalhuset, strategimöte i näringslivsfrågor och en ordförandeberedning inför kommande utskott. Jag känner stor tacksamhet över att dagligen få möta en så engagerad och positiv personal!

KANDIDATGRUPPEN FÖR oss Kristdemokrater i Sävsjö kommun har ikväll träffats hemma hos oss för att diskutera valmanifest och satsningar i valrörelsen. Ett trevligt möte med många skratt men också med många goda förslag och påtaglig framåtanda.

Jag intervjuas av Malte Nordlöf  utanför Melins i april
I MORGON TISDAG 12 juni från 15.00  tycker jag du ska lyssna på Radio Jönköping! Då är journalisten Malte Nordlöf hos mig för att göra "Prao hos kommunalrådet i Sävsjö".

EN KUL IDÈ och spännande för mig att få ha radion med under en eftermiddag. Under några timmar kommer Malte att få vara med på när vi firar ett jubileum, ett besök på Sävsjös trädgård och göra lite annat smått och gott. Ser du oss på stan så kom gärna fram och hälsa!