fredag 1 juni 2018

Lycka till med Kaffetorpet!

IDAG ÄR DET PREMIÄR för Kaffetorpet i Gamla Hjälmseryd! Jag har under nästan hela fredagen varit i Jönköping för ett stort regionalt möte mellan kommuner och landsting och ombud på en stämma för vårt länsgemensamma bolag Smålands turism. På hemvägen tog jag svängen förbi Gamla Hjälmseryd för att besöka det nya sommarcaféet och säga både mitt och kommunens lycka till!

JAG ÄR SÅ IMPONERAD över det jag fick se! Alla byggnader är mycket skickligt renoverade och nu i perfekt skick. Det är smakfullt inrett med tapeter, färger och möbler som gör det mysigt och trevligt. Utemiljön är också iordninggjord mycket fint. Jag rekommenderar dig att göra ett besök på Kaffetorpet! 
Öppettider är Fre-Lör 11:00-20:00, Sön 11:00-19:00 Större sällskap bör förboka på 0382-20333

Claes-Johan Andersson, Carina Sandin och Lina Sandin välkomnar till det nya sommarcaféet

Ute så väl som inomhus är det ordning och reda, snyggt och prydligt!