måndag 25 juni 2018

Milano en av alla matfavoriter

Man möts alltid av ett gott bemötande när man kommer till
Milano i Sävsjö
ARBETSVECKAN har börjat med arbete i kommunalhuset i Sävsjö. I dag några interna och externa möten men jag har också lagt en del tid på att städa i mejl och postbox.

DAGENS LUNCH blev på Milano, en pizzeria och restaurang som satsat ordentligt på att det ska vara snyggt och trevligt. Milano ligger bara ett stenkast från kommunalhuset, vid Storgatan, mitt i Sävsjö. För mig smidigt att gå dit dagar när det är tajt om tid. Dessutom serveras vid lunchtid "Dagens lunch" från en buffé med lite olika alternativ och ett fräscht salladsbord. Idag blev det strimlad kycklingfilé, grönsaker och ris, gott!

JAG BRUKAR VARIERA restaurangerna där jag väljer att äta och har prövat alla. Det är en stor tillgång för vår kommun att vi har så många bra matställen!