söndag 26 februari 2023

Ett riktigt, riktigt STORT TACK!

Jonathan Andersson hade för partiavdelningen gjort
en stor ordförandeklubba i smide med tretvinnat järn
och ek som partiavdelningen överlämnade som gåva
ALDRIG TIDIGARE har jag blivit så positivt överraskad och överrumplad eller känt mig så hedrad som när mina partikompisar hade ordnat ett tack för mina 22 år som kommunstyrelsens ordförande. Egentligen var inbjudan till ett årsmöte och detta skulle hållas i Missionskyrkans församlingsvåning "Skeppet i Vrigstad. 

NOG HADE JAG ANAT att man skulle ordna någon form av tack men det jag fick vara med om var långt över förväntan och något helt helt enormt. Under kvällen var det tal, videohälsningar, brev med mera i en lång rad. Partikollegor i kommun, region, riksdag medverkade. Företrädare för olika partierna i kommunen och regionen var med. Det var också med flera tjänstepersoner från kommunen som jag samarbetat med och som jag uppskattar mycket.  Lite extra roligt var att man också bjudit hela min familj. 

JAG ÄR FORTFARANDE OMTUMLAD och har inte kunnat sortera upp alla intryck och tankar från denna helt fantastiska upplevelse. Jag återkommer säkert inom de närmast dagarna och berättar mer.

TILL ER ALLA som var med och på olika sätt gjorde den här kvällen till något långt utöver det vanliga ett STORT TACK!