måndag 9 november 2020

Synpunkt Sävsjö uppskattat!

Statistik från synpunkt Sävsjö
DET HAR GÅTT tio månader sedan vi införde den nya e-tjänsten "Synpunkt Sävsjö".  Hittills har kommit in 160 inkomna ärenden och det visar att den nya tjänsten är mycket uppskattad, roligt!

DET ÄR TVÅ områden som engagerar mer än andra. Gatubelysning och gårdsbelysning står för 35 procent av de inkomna ärendena i Synpunkt Sävsjö. Gator, vägar och nedskräpning engagerar också. 

När Synpunkt Sävsjö lanserades lovades att de invånare som ger korrekta kontaktuppgifter ska få ett första svar på sin synpunkt/felanmälan inom två arbetsdagar. Hittills har vi klarat det målet med god marginal och det är bra!

HAR DU NÅGOT du vill felanmäla eller har synpunkt på så testa att använda Synpunkt Sävsjö. Du hittar tjänsten på följande länk: https://sjalvservice.savsjo.se/oversikt/overview/200