torsdag 2 mars 2023

Trevliga artiklar i tidning och app

Del av Sävsjösidan i dagens
Smålands Dagblad
 LÄS GÄRNA DE TREVLIGA reportagen om lördagens fest i Sävsjöappen och i dagens nummer av Smålands Dagblad!

VÅR PARTIAVDELNING var de som ordnat denna fest för att säga tack till mig för mina 22 år som kommunalråd och kommunstyrelsens ordförande. För mig blev denna festkväll en överraskning och upplevelse som jag aldrig kommer glömma. Det blev härligt svängig sång med den nybildade gospelkören som Simon Wilhelmsson och Benjamin Pettersson står i spetsen för. Hälsningar från Alf Svensson, Göran Hägglund och Ebba Busch. Tal, hälsningar och gåvor från politikerkollegor från riksdag, regionalt och lokalt som jag samarbetet med. Trerätters måltid med mat från Ingrid Brentel. På slutet fick jag en fantastisk ordförandeklubba i ek och tvinnat järn av partiavdelningen. Denna hade tillverkats av Jonathan Andersson. Vilken kväll!

Här är länken till den trevliga artikeln i Smålands Dagblad: https://www.smalandsdagblad.se/2023-02-28/langt-over-forvantan