lördag 30 mars 2019

Summerar Region- och kommundagarna i Örebro

REGION- OCH KOMMUNDAGARNA i Örebro är avslutade. Jag har nog aldrig tidigare upplevt att dessa dagar varit präglade av en så god stämning som i år. För mig har det varit flera riktigt bra möten med politiska kollegor och jag har fått stor behållning av de olika seminarierna. Det har varit fullmatat program men mycket bra att det också gavs tid till lite trevligheter och proffsig underhållning! Årets upplaga av Region- och kommundagarna får högt betyg och jag summerar dem här på bloggen med följande tre bilder.

Roligt att vara på kommundagar med detta härliga gäng från partiavdelningen i Sävsjö kommun

Regionstyrelsens ordförande och jag hade bokat träff med Krister Pouno, kristdemokrat från Kiruna
för samtal om samarbete kring husbyggnation

Det var ett fantastiskt gung och härligt tryck när Örebrobandet Soulmates medverkade på
kommundagarna. Otroligt bra sång av Martin Almgren