torsdag 20 december 2018

Avslut och förberedelse för jul och året som kommer

JAG FÖRSÖKER ATT DESSA sista jobbdagar innan julledigheten avsluta det som hör till det här året. Men ännu viktigare att jobba på med planering för kommande år. I dag har jag skickat ut inbjudan till nya möten med nätverket mellan trähusföretagen och oss som är ordföranden i kommunstyrelsen. Jag jobbar för introduktion av de nya politiker som ska börja sin mandatperiod vid nyår.

JAG FICK IDAG EN ROLIG inbjudan från Kristdemokraterna i Markaryd där de frågar om jag kan komma ner för att tala på deras årsmöte. Markaryd är kristdemokraternas i särklass starkaste fäste i Sverige så det har förstås respekt med sig men samtidigt är det en rolig utmaning!

IKVÄLL HAR jag tillsammans med barn och barnbarn tagit in och klätt julgranen. Det är så roligt att den efterlängtade julhelgen nu är nära!