fredag 2 oktober 2020

En dag av förberedelser och inbjudan till gruppmöte

Handsprit är viktigt för
coronasäkra  gruppmöten
SKÖNT ATT AVSLUTA arbetsveckan med arbetstid utan inbokade möten. Jag har under dagen kunnat hantera en hel del mejl som blivit liggande och ordnat en del förberedelser för veckan som kommer.

EN UPPGIFT för mig som gruppledare är att skicka en kallelse till gruppmöte. På måndag är det dags och jag har sammanställt de frågor som känns mest aktuella i en ärendelista och skickat ut den till medlemmar och sympatisörer för vårt parti. 

HAR DU VARIT på ett politiskt gruppmöte någon gång?  Jag ser gärna att nya människor kommer med och bidrar med sina tankar och förslag i de frågor vi diskuterar. Är du intresserad att komma med så hör av dig så berättar jag mer.

VI HAR CORONASÄKRA gruppmöten med gles sittning, handsprit och smörgåsar hygieniskt förpackade i plast!