lördag 4 januari 2020

Kloka tankar som hjälper att reflektera och förbättra

Skärmdump från del av hemsidan
Bli mera du
VID JULLEDIGHET OCH SEMESTER tar jag alltid lite extra tid för att tänka, läsa och begrunda. I dessa dagar är det naturligt att reflektera lite extra över året som gått och blicka fram mot året som ligger framför. För mig känns det bra att få tid att fundera över ledarskap och personlig motivation. Hur kan jag bli bättre i mitt jobb och bli mer äkta och trogen det som är min kallelse och uppgift? Hur kan jag hitta mig själv och känna harmoni också i mitt eget liv?

DE SENASTE VECKORNA har jag tagit del av flera e-böcker skrivna av Marie Bengtsson. Marie är en erfaren coach och en person med stora krav på sig själv. I böckerna delar hon med sig av sina erfarenheter och ger kloka råd. För mig har böckerna varit bra och hjälpt mig att hitta nya verktyg och kunskaper som jag tror kan komma till användning framöver.

VILL DU VETA MER rekommenderar jag dig att kolla in Marie Bengtssons böcker, blogg med mera på hennes hemsida: https://blimeradu.se/