tisdag 31 december 2019

Tack, tack, tack och Gott Nytt År 2020

ÅRSSKIFTE ÄR TID för reflexion och tillbakablick. När jag tänker på 2019 minns jag med glädje all den värme, och det engagemang som jag mött från så många under året. Jag känner en stor tacksamhet för alla som delat med sig av goda råd och idéer. Jag känner glädje över alla trevliga samtal och uppmuntrande ord som ger mig kraft och inspiration, tack!

JAG VILL RIKTA rikta ett varmt tack till alla som varit med och gjort värdefulla insatser under det här året. Tack till politiker i alla partier för ett gott och konstruktivt samarbete.Tack till all personal i Sävsjö kommun för ett strålande arbete. Tack alla ni bloggläsare. Framförallt tack till min familj och min älskade hustru!

TILL ER ALLA ÖNSKAR JAG ETT VÄLSIGNAT OCH GOTT NYTT ÅR 2020!