torsdag 24 oktober 2019

Samtal som berör och skön tur med Wildstar

Jag tog en tur bland annat förbi Sävsjön
I MITT JOBB så handlar det ofta om stora frågor och mycket pengar. Men det som berör allra mest är samtal med människor som jag möter, ofta utifrån en besvärlig situation. I dag har det varit ett sådant möte som landade i att vi gemensamt hittade en bra väg vidare. Det känns så gott när jag tillsammans med duktiga medarbetare kan medverka till en positiv lösning på något som upplevs svårt.

MIN WILDSTAR har nu fått nytt framdäck av Sjöbergs däcktjänst och jag tog den till jobbet för att under dagen få den besiktad. Det var mörkt och fuktigt på morgonen men under dagen blev det en fantastiskt fin dag. En helt perfekt dag för en MC-tur.  Besiktningen gick galant och jag passade på att köra en extra sväng. Det var så gott att njuta av det fina vädret och den härligt mullrande twin-motorn.