fredag 28 december 2018

Anteckningar under fyrtio år

En av alla  kalendrar med
anteckningar
MELLAN JUL OCH NYÅR är det ledigt och tid för att pyssla med sådant som blivit satt på undantag under hösten. Under fredagen har jag gjort ett ryck för att städa upp mitt hemmakontor där det blivit en makalös oreda. Det behöver bli bättre ordning på alla dokument och grejor som hamnat här. Det behöver också göras en insats för att koppla om vår internetkoppling som tidigare utgick från kontoret men nu med den nya fiberkopplingen ska kopplas från källaren.

BLAND ALLA grejor på kontoret fastnade jag en lång stund för att titta tillbaka i mina anteckningar genom åren. I nästan fyrtio år har jag av och till antecknat det som händer och som jag fått vara med om.  Känns märkligt att flyttas tillbaka i tiden för att minnas händelser och människor som jag mött genom åren.

REFLEXIONERNA HÄR på bloggen är egentligen bara en fortsättning på något jag hållit på med med länge, länge..