onsdag 19 december 2018

Roligt att igen få samarbeta med Gunnel Lundgren


MINA FÖRSTA ÅR som kommunstyrelsens ordförande var Gunnel Lundgren vår socialchef. Jag lärde känna Gunnel som positiv, drivande och mycket kunnig. Dessutom en mycket trevlig person att samtala och bolla idéer med.

EFTER ÅREN i Sävsjö har Gunnel  jobbat som socialchef i Gislaved och de senaste nio åren som omsorgschef i Värnamo kommun. Nu har Gunnel lämnat jobbet och är nybliven pensionär.

DET VAR ROLIGT att under onsdagen få träffa Gunnel igen! Denna gång för att samtala om hennes nya roll som en av mina kristdemokratiska medarbetare i kommunstyrelsen. Gunnel Lundgrens entré i politiken kommer bli mycket bra för Sävsjö kommun. Det blir också för mig personligen en förmån att igen få jobba med Gunnel. Jag ser fram emot vårt samarbete de kommande fyra åren!