tisdag 13 november 2018

Fars dag idag och team under bildande

Fars dagsfirande i den vackra residensstaden
DET GÅR ALLDELES UTMÄRKT att fira Fars dag också en tisdagskväll! I söndags var det fullt program och därför bestämde vi att skjuta firandet till idag då vi alla i familjen hade en kväll till förfogande. Firandet i sig inte så viktigt men att träffas, äta gott och umgås är trevligt och roligt!

TEAMEN SOM denna nya mandatperiod ska jobba med kommunpolitik växer fram. Roligt med alla samtal som nu sker med nästan uteslutande positiva och trevliga personer. För min del är jag glad över att förslaget till de partikompisar som ska vara med mig i kommunstyrelsearbetet är nästan klart! Det lutar åt att jag kompletteras med en ung framåt kvinna, en man med stark näringslivsförankring och en kvinna med gedigen kommunal erfarenhet.  Blir du nyfiken? Inom någon vecka kan jag berätta mer!