söndag 9 september 2018

Nu är det upp till dig!


UNDER ETT ÅR har siktet varit inställt på valdagen den 9 september. Nu är vi framme vid denna stora och viktiga dag. Vi har planerat, skrivit och kampanjat runt i hela kommunen för att presentera det vi står för och den politik vi tror är den bästa för kommande fyra år. Nu är det upp till dig att välja om du vill ge oss ditt förtroende.

ENGAGEMANG, ERFARENHET OCH SAMVERKAN har för oss blivit nyckelord. Med dessa tre ord vill vi visa att vi är beredda att fortsatt vara den ledande kraften i kommunen och att vi i samarbete med andra partier vill jobba för hela Sävsjö kommuns bästa.

NU ÄR VALRÖRELSEN SLUT och jag känner en stor tacksamhet över att fått vara en del i den kristdemokratiska rörelsen och för att jag får samarbeta med så många schyssta och bra personer. Jag känner mig uppmuntrad av alla trevliga samtal, bra förslag och synpunkter som jag fått från alla er medborgare under allt kampanjande. TACK!