söndag 30 september 2018

Stöd Sävsjö IBK dam i deras kamp mot cancer

BÅDA MINA FÖRÄLDRAR dog mitt i livet i cancer. Just nu har jag en ung arbetskamrat som kämpar mot denna hemska sjukdom. Därför var det alldeles självklart att svara ja när Frida Thalin frågade om jag ville vara med och hjälpa Sävsjö IBK dam att samla in pengar till cancerfonden.

VI HAR ALLA människor runt omkring oss som drabbat av denna sjukdom. Cancer angår oss alla och vi behöver därför alla vara med för att göra vad vi kan för att förbättra behandlingen och ytterst lösa cancerns gåta.

VAR MED OCH STÖD insamlingen som Sävsjö innebandyklubbs damer gör genom att Swish:a en gåva till nummer 90 1951 4.
I meddelandefältet skriver du BESEGRA 38993 och sedan ditt namn.  Du skriver precis som du ser på mitt swishkvitto på fotot. Visa ditt stöd för detta jättebra initiativ från Sävsjö IBK dam! Tillsammans är vi starka och tar kampen mot cancer. Tack för din gåva!

Läs mer på
https://www.cancerfonden.se/insamlingar/savsjo-ibk-dam