onsdag 28 juni 2017

Va roligt det är att handla hemma!

Denna fina skjorta från People
blev ett av dagens inköp
Efter jobbet så gick hustrun och jag en sväng i Sävsjö för att kolla i stadens klädbutiker. Så roligt att se att det var många kunder i butikerna och känna den positiva atmosfären. När jag skulle prova några plagg så var det kö till provrummet, precis som det ska vara tycker jag

DET ÄR INTE ENKELT att driva butik i mindre orter och därför känns det bra för min del att kunna bidra med att handla lokalt. Jag hoppas att allt fler av oss som bor i kommunen ska upptäcka vilken service som erbjuds.

JAG TYCKER DET ÄR FANTASTISKT att alltid bli vänligt bemött och att få goda råd som jag kan lita på. Grejorna som jag köper i kommunens butiker håller också en kvalité som är högre än den som erbjuds i lågprisbutikerna i stora stan.

TA GÄRNA EN SVÄNG runt stan och kolla i butikerna du också. Det finns just nu massor av fina erbjudanden på sommarrea!