lördag 22 april 2017

Önskar Camilla och Per all lycka

Hela den stora Missionskyrkan i Ekenässjön var fullsatt när det under lördagen var bröllop för Camilla Bergius och Per Danielsson.
    Vigselgudstjänsten var fylld av glädje och hade mycket sång och musik med allt från psalmen "Jag vill ge dig, o Herre min lovsång" till Mervin Gayes soullåt "Aint´ no mountain high enough". En grupp unga tjejer framförde dans och för min del fick jag förtroendet att medverka i en förbön för brudparet.
 
BRÖLLOPSFESTEN började med att alla som gästade vigseln bjöds på fika och lite senare blev det en både trevlig och rolig festkväll med god mat, många tal och spex.

PER ÄR FULLMÄKTIGES ORDFÖRANDE i vår kommun och Camilla jobbar som pastor i Missionskyrkan i Ekenässjön. Under bröllopsfesten höll jag ett tal där jag för Annette och mig, men också för Kristdemokraterna och vår kommun, önskade Camilla och Per lycka till och all välsignelse i sitt liv tillsammans som äkta makar!